Olipa mahottoman kiva paikallinen, tai no terangilla me kyl vaan istuttiin. mut silti.

Lähettiin Sarin kans vaan ihan pyöräileen, ajettii ehkä tollanen kilometri ja päätettiin että ny on tauon paikka. päädyttiin siis tämän kaupunginosan paikallisen terasille ja humalluttiin. pUhuttiin vanhoista asioista ja meitin yhestä söpöstä lääkäristä, voe mahoton sentään. Ja tietenkin muista vastaan tulleista södeistä, lääkäreistä ja hoitajista. Sari on paremmas paikas ku mä, ajatellen näit silmäniloja, harvemminpa ne meitin osatolle osuu, mut sit taas Sarilla onkin sit suurinosa työkamuista näit miespuolisii, joten välillä onkin pakko eksyä mukaan muutama silmänilo. Oon katteelinen. Ja näköjään myös juovuksis, kääk.

Oli hyvä päivä, lyhyt vuoro ja sen jälkeen otin mahtavat päikkärit ja siivosin, ku tuli vieraita. jee oon siis saanu tänään muutakin aikaseks kun humaltumisen :D
Eilen yöllä sain puhelun brysselistä.oli kiva jutella, tänään mua on muistettu viestillä tuolta samaisesta paikasta. ja nyt olen kateellinen, minäkin haluaisin olla siellä. Ehkä teen sinne mielikuvitusmatkan, eikö se ole melko sama asia, kuin se että olisi paikanpäällä, eikö?