Kipu kuolee huutamalla 
alastomana lattialla
Miten kauan sitä kestää
ei, sitä ei voi tietää

Kehen sattuu ja kuinka paljon
siitä kysymys enää tässä kai on
Kun on saavuttu siihen pisteeseen
ettei mikään ole varmaa

Joku meistä on onneton
palanut mutta tunnoton
katuva mutta uskoton
enemmän kuin rauhaton


miksi silloin kuulee huonoja uutisia, niin niitä kuulee joka suunnasta,onko
joku karman laki että kaikkien huonojen asioiden pitää kerääntyä samaan paikkaan
juuri samaan aikaan.

Pikkuhiljaa tulee tressi, tai se on jo. mutta minä itse en sitä heti vain älynnyt.
Se tulee unii, olen monena aamuna herännyt siihen kun itken, silmät märkinä,tuskainen
olo. Nyt saatan pillahtaa jo itkuun musiikkia kuunnellessa ja jopa tänään saunassa.
toisaalta hyvä. tiedän että se helpottaa oloani, purkaa paineita. Miksi sen yhdenkin
pitää olla juuri nyt tuolla maailmalla, juuri silloinkun haluaisin puhua asioista.
toisaalta hyväkin kyllä että se on poissa, se ei taas ymmärtäisi minun pillityksiäni,
kysyisi vain että mitä sinä taas pillität?

Mietittiin ystäväni kanssa josko lähettäisiin pienelle suomitutuksi reissulle, emme vain
oikein tiä mihin menisimme...

Huomena iltavuoro ja sitten neljä yötä. yövuorot ovat kivoja, tai minä tykkään. Olen sellainen yöihminen.
Toisaalta yöt ovat siinä mielessä myös mukavia, että silloin pystyy paremmin tutustuun
työkavereihinkin, on aikaa rupatella niitä näitä. Silloin syntyy hyviä keskusteluja. Niitä odotellessa...

nyt katson teho-osaston, sitten kuuntelen lisää surullista musiikkia jotta saan oloni
entistä pahemmaksi. kiusaan itseäni. olen kummallinen ihminen.